Auditoriya üçün yox, auditoriya ilə danışın!



Və nəhayət, auditoriyadan onların təcrübəsindən gələn misallar göstərmələrini xahiş edin. Məsələn, əgər siz təşkilatınızın yenicə həyata keçirdiyi bir layihə haqqında danışırsınızsa, görüş iştirakçılarından onlarında nə vaxtsa belə bir faliyyətdə olduqlarını soruşun.
Sizə digər bir misal gətirim. Türkiyə, Ankara Universiteti Təhsil elmləri fakültəsinin professoru Üstün Dökmən öz ölkəsində həm də aparıcı psixoloq və ictimai natiq kimi də məşhurdur. Onun televiziya üçün hazırladığı ictimai proqramlar insanlar arasında böyük marağa səbəb olur. Bu proqramların insanlar üçün maraqlı olmasına əsas səbəb, aparıcının tamaşaçılarla qarşılıqlı səmimi ünsiyyəti və diskusiyalarıdır.
Bu diskusiyalar tamaşaçılarla salamlaşandan sonra, aparıcının onlara, qoyulmuş mövzu əsasında verilmiş sualları ilə başlayır, məsələn:”Siz ulduz falına inanırsınız?”və yaxud “Çarəsiz vəziyyətdə nə edirsiniz?”. Sössüz ki, cavablar müxtəlif olur və bundan sonra aparıcı ilə tamaşacılar arasında söhbət başlayır və hər kəs bu söhbətdə iştirak etmək istəyir. Belə bir atmosferdə tamaşaçılar arasında nə bir darıxan,nə bir telefonla oynayan,nə də murgüləmək istəyən insan görmək olmaz.Bu cür söhbətlərin sonunda Üstün Dökmən,müzakirəyə qoyduğu mövzunu aktyorların ifasındasəhnələşdirilmiş halda tamaşacılara əyani şəkildə təqdim edir.
Yəqin ki, bu proqramın nədən belə populyar olduğu aydındır. Etdiyiniz cıxışlarda mövzunun nədən bəhs etməsindən asılı olmayaraq, sizi dinləyənlərin marağını cəlb etməyə çalışın.
Yekunda bir daha əsas məqamları təkrar etmək istəyirəm. Auditoriyanın diqqəti və marağı olmasa, siz çıxışınızın məqsədinə nail ola bilməyəcəksiniz. Sizin işiniz yalnız auditoriyanın sizi dinləməsi deyil, həm də onların dediklərinizi başa düşüb, yadda saxlayıb, gələcəkdə tətbiq etməyinə yardım etməkdir. Buna nail olmağın ən asan və sınanmış yolu dinləyicilərin nitqinizə cəlb olunmasındadır. Dinləyicilərin nitqə cəlb olunması bir neçə üsülla mümkündür: çıxışdan əvvəl siz onlarla tanış ola bilrəsiniz; adlarını, yaşlarını, peşələrini soruşa bilərsiniz;onlara sual verə bilər, hər hansı məsələ haqqında fikir və ya ehtimallarını soruşa bilərsiniz. Nəhayət, siz auditoriyanın təcrübəsindən gələn misallar göstərmələrini xahiş edə bilərsiniz.
Sonda bir şey əlavə etmək istəyirəm. Yemək bişirdiyi zaman, aşbaz hansı ədviyyatların ləzzətli yeməyi adi yeməkdən fərqləndirəcəyini bilir. Lakin o, həmçinin həddindən çox qatılmış ədviyyatların adi yeməyi korlanmış yeməyə çevirəcəyini də bilir. Eyni hadisə yuxarıda göstərilən qaydalara da aiddir. Onlardan həddindən çox istifadə etsəniz, çıxışınız istəmədiyiniz yerə gəlib çıxacaq. Onların qənaətli istifadəsi isə sizin çıxışınızı qat-qat güclü edəcək.
Baxılıb: 7126
Şərhlər