Ruxsarə Məmmədova



Vaxt nəzəriyyəsi

  Başlıq lap Kant Nəzəriyyəsi və ya Eynşteynin nəzəriyyəsi kimi səsləndi.   Narahat olmayın, neofizika və ya ekzistinçializmlə məşğul olmağa başlamamışam. Hər şeyin nec

Xoşbəxtliyin sirri...

Bu yaxınlarda izlədiyim Barry Schwartz TED nitqində “Xoşbəxtliyin sirri daha az gözləntilərin olmasıdır” deyir. Gözlənti və ehtiyaclar – marketing psixologiyasının a

The CUP 2012

Adfest, Golden Drums, FİAP, ADCE kimi nüfuzlu reklam festivallarının toplandığı yeganə ünvan olan The Cup 2012, 26-27 yanvar tarixlərində İstanbulda keçirildi və Mak.az olaraq işti

Məşhur 2012-ci il...

İnanılmaz olsa da artıq 2012-ci ilin ilk yeddi gününü geridə qoyduq... Dünyanı dəyişən 2011-ci il Ərəb ölkələri üçün Ərəb Baharı kimi, Avropa ü&cc

Stereotipli marketinq

“Rossiyskiy şokoladlar ən yaxşısıdır”, “Almaniyanın kolbasaları...”, “Əsl kərə yağı Yeni Zenlandiyadan gəlir”, “Lənkərəan çayına çatan yoxdur

Bizi kim eşidir?

Marketoloqlar danışmağı, kreativ olmağı, heç kimin etmədiyini etməyi, dəlisov fikirlər verməyi, yeni Amerikalar kəşf etməyi sevirlər. Bəs bu fikirləri onların özlərindən başqa anlayan v

Markanın neçə sifəti olar?

Sifət məsələsi bizim xalqımız üçün həmişə əhəmiyyəti böyük olan bir məsələ olub. “Adamın neçə sifəti olar?” ifadəsini hamımız eştimişik, amma bugü

Bütün lazım olanlar burada

... Və nəhayət ki, iki illik bir aradan sonra marketinq icması bir yerə toplaşaraq nəyin lazım olduğunu müəyyənləşdirə bildi. Məncə seçdiyimiz üç mövzu üzrə lazımi

Worldfood yoxsa Nofood expo?

Bugünlərdə Bakı Beynəlxalq Expo Mərkəzində keçirilən Worldfood sərgisinə yenilik görmək və ya ötən illərdən fəqrli olaraq daha fəqrli bir yanaşma görmək üç&uu

Bizdə də artıq var?

Nə var? Harda? Niyə? Bu sualları üç ay əvvəl KFC-nin tizeri başlayanda hamı bir birindən soruşurdu, və nəhayət ki, nəyin artıq bizdə də olduğunu bildik. “Kimdəsə hələ yoxdu

“Prime time” yoxsa “My time” ?

Prime time zamanı reklam yerləşdirmək çox bahalıdır? Yoxsa media planınız heç bir effekt vermir? Məncə artıq bunu duşünmək zamanı geridə qalıb, artıq media plan qurarkən ən bahal

Mobile-Mania

Mobil telefon, mobil kompüter, mobil TV, mobil internet, mobil həyat…    Kompüterlər və mobil telefonlar ilk dəfə yarananda çox böyük və ağır idi

Yerli media nə düşünür?

Medianın nə düşündüyünü bilmirəm, amma mənim yerli mediamız haqda düşüncələrim heç də pozitiv ruhda deyil. Media deyəndə hələ ki qəzet, jurnal, “outdoor”, radio, internet və sairdən yox, kütləvi məlum

Reklamlarda qorxu faktorları

Bu gün Lindstromun kitabini oxuyanda maraqli bir məqamla rastlaşdım. Reklamlarda və ümumiyyətlə  marketinq komunikasiyalarında insanların qorxu hisslərinə yönəlmək və hətta uşaqlıqdan qalan qorxu

İNTERNETDƏSİNİZ YOXSA...?

Internetsiz bir gün təsəvvür edin... Bunu təsəvvür belə etmək mümkün deyil, razısınız? Bütün biznes komunikasiyalarınız, dostlarla əlaqələriniz, məlumat mənbələriniz, xəbərlər, bloqlar, forumlar və di

Böhranı hiss edən varmı?

Endirim, promo kampaniyalar, hədiyyələr, ucuz qiymətlət və sair… Bunları marketoloqların böhran vahiməsindən qorunmaq vasitələridir. Lakin belə tədbirlərin həqiqətən əhəmiyyəti varmı? Hədəf kütləsi bö

Seqmentasiya – demoqrafiyadan psixoqrafikaya

Araşdırma zamanıdır… Seqmentasiyanin ilkin və ən sadə mərhələsi sosial-demoqrafik göstəricilərdən başlayır. Seqmentasiya tarixinə nəzər saldıqda onun sadə məlumatlar olan yaş, cins, təhsil, iş, ailə

əlçatmaz VİP müştərilər

VİP markalar, mağazalar, maşınlar, yaşayış evləri və digər məhsulları bazara çıxararkən bəzi marketoloqlar həmin müştərilərin nə dərəcədə əlçatmaz və qapalı olduqlarını unudurlar və ya unutmasalar da