Başlıq lap Kant Nəzəriyyəsi və ya Eynşteynin nəzəriyyəsi kimi səsləndi.
Narahat olmayın, neofizika və ya ekzistinçializmlə məşğul olmağa başlamamışam. Hər şeyin nec
Bu yaxınlarda izlədiyim Barry Schwartz TED nitqində “Xoşbəxtliyin sirri daha az gözləntilərin olmasıdır” deyir.
Gözlənti və ehtiyaclar – marketing psixologiyasının a
Adfest, Golden Drums, FİAP, ADCE kimi nüfuzlu reklam festivallarının toplandığı yeganə ünvan olan The Cup 2012, 26-27 yanvar tarixlərində İstanbulda keçirildi və Mak.az olaraq işti
Marketoloqlar danışmağı, kreativ olmağı, heç kimin etmədiyini etməyi, dəlisov fikirlər verməyi, yeni Amerikalar kəşf etməyi sevirlər. Bəs bu fikirləri onların özlərindən başqa anlayan v
... Və nəhayət ki, iki illik bir aradan sonra marketinq icması bir yerə toplaşaraq nəyin lazım olduğunu müəyyənləşdirə bildi. Məncə seçdiyimiz üç mövzu üzrə lazımi
Bugünlərdə Bakı Beynəlxalq Expo Mərkəzində keçirilən Worldfood sərgisinə yenilik görmək və ya ötən illərdən fəqrli olaraq daha fəqrli bir yanaşma görmək üç&uu
Nə var? Harda? Niyə?
Bu sualları üç ay əvvəl KFC-nin tizeri başlayanda hamı bir birindən soruşurdu, və nəhayət ki, nəyin artıq bizdə də olduğunu bildik.
“Kimdəsə hələ yoxdu
Prime time zamanı reklam yerləşdirmək çox bahalıdır? Yoxsa media planınız heç bir effekt vermir? Məncə artıq bunu duşünmək zamanı geridə qalıb, artıq media plan qurarkən ən bahal
Medianın nə düşündüyünü bilmirəm, amma mənim yerli mediamız haqda düşüncələrim heç də pozitiv ruhda deyil. Media deyəndə hələ ki qəzet, jurnal, “outdoor”, radio, internet və sairdən yox, kütləvi məlum
Bu gün Lindstromun kitabini oxuyanda maraqli bir məqamla rastlaşdım. Reklamlarda və ümumiyyətlə marketinq komunikasiyalarında insanların qorxu hisslərinə yönəlmək və hətta uşaqlıqdan qalan qorxu
Internetsiz bir gün təsəvvür edin... Bunu təsəvvür belə etmək mümkün deyil, razısınız? Bütün biznes komunikasiyalarınız, dostlarla əlaqələriniz, məlumat mənbələriniz, xəbərlər, bloqlar, forumlar və di
Endirim, promo kampaniyalar, hədiyyələr, ucuz qiymətlət və sair… Bunları marketoloqların böhran vahiməsindən qorunmaq vasitələridir. Lakin belə tədbirlərin həqiqətən əhəmiyyəti varmı? Hədəf kütləsi bö
Araşdırma zamanıdır…
Seqmentasiyanin ilkin və ən sadə mərhələsi sosial-demoqrafik göstəricilərdən başlayır. Seqmentasiya tarixinə nəzər saldıqda onun sadə məlumatlar olan yaş, cins, təhsil, iş, ailə
VİP markalar, mağazalar, maşınlar, yaşayış evləri və digər məhsulları bazara çıxararkən bəzi marketoloqlar həmin müştərilərin nə dərəcədə əlçatmaz və qapalı olduqlarını unudurlar və ya unutmasalar da
Bu fikri dörd ölkənin marketoloqları dəstəkləyirlər. Bloqlar, müzakirə forumları, netvorkinq səhifələri (Facebook və s.) və ya video saytları (YouTube və s.) marketoloqların öz istifadəçilərini asanlı
Demək olar ki bu il ən çətin illərdən biri olacaq və köhnə qaydalar artıq işləmir. Belə vaxtlarda, markalar özlərinin nəyə qadir olduqlarını göstərməlidirlər. Bəziləri sıradan çıxacaq, bəziləri isə bu