Evimiz... işyerimiz... bəs kefimiz?.. o da kafemiz...
Səhər naxıra, axşam axıra?Müasir həyat tərzini “səhər naxıra, axşam axıra” deyimi ilə ifadə etsək yanılmarıq hərhalda. Günümüzün iş rəqabəti elə
Bütün komponentləri ilə
Milli marketinq – Azərbaycansayağı marketinq – Bizim ölkəmizdə işləyən və istifadə edilən marketinq... Açıqlamaları və ifadələri genişləndirməyə çox da ehtiy
Adaptasiyaşünaslıq - sovet əmtəəşünaslığının müasir təcəssümü olan marketinqin Azərbaycandakı əsas işidir. Malesef və çox heyf! Və daha çox heyf ki, Azərbaycan iqtisadiyyatı və istehlakı gömrük
Hansı marketinq?
“Marketing is Everything” (“Marketinq hərşeydir”) - bu ifadə yəqin ki, bir çoxlarına yad gəlməz. Bəlkə kimsə gündəlik söhbətlər arasında marketinqin mövqeyini müda
Sevinc Əliyeva mak.az üçün qələmə aldığı son yazıda bizi PR ixtisası və PR-çı peşəsinin incəlikləri ilə tanış etməyə çalışdı. Düzünə qalsa rusca olan material forumda dərindən tənqid edildi. Tənqidlər
Doktoranturanın hələ başlanğıc dərslərindən birində Prof. Zafer Kesebir bizə “doğru marketinq” və “gözəl marketinq” haqda soruşmuşdu. Biraz düşündükdən sonra “doğru marketinq – nəticə verən mark
Əziz və hörmətli oxuyucu mak.az üçün ilk dəfə olaraq həm nəzəriyyə, həm də tətbiqi əks etdirən anlayış və nümunə (case) yazmağa çalışdıq. Bu işə nə az nə çox tam bir ay vaxt ayırdıq...Anlayış ilə Kəri
Bu yaxınlarda vacib bir məqam diqqətimi çəkdi: "nəzəriyə vs. praktika" fenomenin dünyadakı anlamı ilə Azərbaycandakı anlamı arasında fərqlər var. Hər şey kimi bu məsələdə də Azərbaycan analoqu olmayan
...Bu bəxtəvərliyi də yaşadıq... Artıq bizim ölkəmizdə də "marketinq"lə maraqlananların sayı ürək açmağa balayır. əgər taksi sürücüsü belə "bu marketinq nə mənə şeydir ki, hamı ondan danışır..." deyir
"Bölünmə vəya şaxələnmə" sualı qarşısında qalan sadəcə insanlar deyil... Elə markalar da bu suala cavab axtarır... Şəxsiyətini formalaşdırmaq üçün... Müasir marketinq terminologiyasını və "marka
Bir tərəfdə "ixtisaslaşma", "bir səmtdə dərinləşmə", "maraq dairəsini konkretləşdirmə"; digər tərəfdə "hər şeydən xəbərdar olma", "ensiklopedik fenomenlik", "geniş dünya görüşü"...
Yəqin ki, başlıqda
Nəhayət baş verdi! Avtomobil dünyasının "kimyası"ndakı dəyişikliklər rəqəmlərə də əks olundu.
Sektorun ürəyi Detroytdakı eniş illərdir davam edirdi. Chrysler (Kraysler) özünü "Daimler-Benz"ə calaşdı